Ce mananca o buburuza ?

Ce zi somnoroasa a fost azii .. Am dormit intruna – si la amiaza , ceea ce e foarte ciudat . Acum ma simt atat de bine .. si cu un chef de vorba molipsitor .:)) . Caut victime !
Sunt si foarte vesela . Mai mult , cant . Cannnnt . Uite asa .
Ar trebui sa ma ingrijorez ? . Fiecare moment de fericire este urmat de prabusirea in gol . Ehehe – dar eu am aripi . Inca nu stiu cum functioneaza , dar am sa imi dau eu seama .
In weekend am fost plecata . ( da .. si cu vaporasul :) – cand nu sunt eu dusa ?! ) . Stiu ca nimeni nu mi-a dus lipsa .. iar asta e foarte bine . – nu de alta, dar ma simteam prost apoi .
Ca de obicei .. decorurile sunt frumoase , teaturul este plin de viata , iar eu nu sunt o stea .:)) . Eu sunt .. o buburuza fermecata . Aripile mele sunt de martipan . Si prietena mea cea mai buna e o girafa . Recunosc , ma inteleg bine si cu logodnica elefantului si cu sora greierului . Si si .. mai sunt atatia .. dar nu mai am timp . Mi se topesc bulinele . ( eu i-am zis sa le coloram cu un marker , dar nu .. el a vrut inghetata de mure – el e vinovat ! ) . Aaa .. cum sa uit de el ? Personajul „el ” este un pitic . Azi am divortat .
Acum va las . Ma duc sa ma pierd in peisajul meu verde .
Si inca o intrebare : ce mananca de obicei o buburuza zuza ?
Gutui ?

Eu sunt aia mica ! :))

Explore posts in the same categories: ciudatenii

Lasă un comentariu