Vorbareala de la 1:05

Hey salut ! – pitici , buburuze si elefanti. Ce faceti , dragilor ? Eu vorbec cu melcul meu ( mi-a spus ca vrea sa se mute ) si pap eugenii ( de alea bune-bune ). Da .. nu va intrebati ce am , asa am fost toata ziua . De dimineata m-am trezit cu seriozitatea in vacanta – la marea galbena.
Dar ce vorbesc eu aici ? Sunt o neserioasa. Sunt singura acasa in seara asta .. de asta imi permit eu la ora asta sa stau in fata calculatorului , sa scriu prostiute , sa ascult ( mai tare decat de obicei ) Pasarea Colibri si sa rontai eugenii si masline . Nu impreuna – pe rand ! :)) .Un deliciu .
Azi am vizitat planetele la ele acasuca. Nu .. nu ati ghicit : nu m-a legat nimeni de o racheta si nici nu am primit gratuit o excursie prin spatiu ( desi multora le-ar face placere sa ma stie bantuind pe acolo – haha – ce surpriza o sa le fac eu ). Nu .. Am fost la Observatorul Astronomic ; si nu oricum ci cu ~doamna diriginta~ si cu toata clasa . Da .. nimic interesant aici. De fapt am aflat si eu ceva ; de planetele pitice Pluto, Eris, Ceres. ( logic – google . nu am eu o memorie atat de buna :d ) . Deci au ramas 8 galusti. Uimitor !
Apoi .. o incercare nereusita de a pleca de la ultima ora ( daar era asa frumooos afaaraa :d ).
Si ziua s-a incheiat cu folk , in Colosseum . Atmosfera super . Foarte tare . Doar preturile erau putin piperate ( putin ?! ) .. dar am trecut si peste asta ; a meritat cu siguranta.
Acum nu stiu ce sa fac . Ma plictisesc. Chef de vorba careva ?

Nimeni ? Nu e nimeni acum ..
Am sa mai pap o eugenie. Cine mai e ca mine ; la ora 1 , vorbind cu melcul din unitate si fredonand „Feeling good” ? Ce bine e sa fii singur acasa .. si sa colorezi peretii in cuvinte . Pariu pe soare ca nu mai e nimeni ?
Am sa mai pap si o bucatita din luna .Mi-e tare fomica. Si totusi , nu e nimeni treaz ? Lamai atunci.
Mai vorbim cand ..

Explore posts in the same categories: ciudatenii, Uncategorized

Lasă un comentariu