Cum e la scoala

Da ..scoala . Batrana cladire care ne suporta in fiecare zi nemultumirile , stiinta si nestiinta ,  bucuriile si infrangerile , tipetele si comportamentul de gradinita ( al unora ) .. precum si viciile de toate zilele .. Nimic din ingrozitorul portret cu care ne-am obisnuit ;  nimic din inchisoarea in care suntem inchisi 7-8 ore pe zi . Pentru ca scoala nu e doar un „must ” , fata de care trebuie sa ne supunem ( fie ca vrem , fie ca nu ) – ci este si  locul unde se formeaza cele mai frumoase prietenii , unde se pun la cale cele mai nastrusnice „evadari ” – locul de care o sa ne amintim intotdeauna cu drag – sau nu . – parerile sunt impartite .:))

 

Dar nu totul e atat de ok cum pare .

Scumpii nostrii ” colegi de celula ” nu sunt mereu asa cum ne-am dori noi ; incercam totusi sa ne intelegem cat mai bine , sa ne cunoastem , sa ne ajutam , sa facem din acesti 4 ani pe care ii petrecem impreuna – o perioada de neuitat.

Ieri , la ora de psihologie , mi-am dat seama ca, de fapt , nu am incercat deloc – sau nu suficient. 

Dupa 1 an si 7 luni ( aproape :d ) , in care am impartit aceeasi „celula” , acelasi aer , acelasi pranz :)) si aceleasi probleme existentiale – uitati la ce concluzie am ajuns .

Realitatatea e .. verde . Criticile sunt multe . Asteptarile sunt imense – in raport cu implicarea noastra. 

Judecati voi . Eu va prezint plangerile . ( Ooo – dar ce plangeri ) .

 

* Neimplicare ( nu vreau , nu pot )

*Ura + multe glume proaste . Ook – ura ?!

*Irascibilitate ( eeh .. 4 zile pe luna – suportati ! )

*Mult individualism ( exista , exista .)

*Placiditate in relatiile sociale si implicare ( nu e chef dom’le ..)

*Complexe de superioritate ( ce sa faci daca nasucul vrea pe sus ? )

*Dorinta de a epata ( dar cum altfel sa fii cel mai „cool ” ? )

*Prost gust in atitudine ( de acord ! )

*Tendinte antisociale + ” NO SOCIAL LIFE ” –  hai ma lasi ?!

( voi ce vreti ? daca viata s-a impartit la doi – sau la trei ? :)) ).

 

si ultima .. Androfobie .( ?! )

 :| .Hahaha . Nu va speriati .

Si cam atat ..

Se pare ca ..renumitul motto „Toţi pentru unul, unul pentru toţi!” , nu prea functioneaza pe la noi . Sau functioneaza , insa cu intreruperi ( si ce intreruperi ) .

 

In rest , totu-i bine si frumos .. pe la noi . :)

Explore posts in the same categories: diverse

Lasă un comentariu